úterý 23. srpna 2016

EOS - Cucumber krém na ruky a Sweet Mint balzám



Zdravím vás dámy, 
značku EOS poznáte určite všetky. Je známa hlavne svojimi balzámami na pery v tvare vajíčka, ktoré sú kvalitné a vyrobené čisto z prírodných zložiek. 
Značka ponúka okrem balzámov aj krémy na ruky, peny na holenie alebo telové mlieka. 

Spoločnosť Evolution of Smooth (EOS) bola založená v roku 2006 v New Yorku.
EOS balzámy so vzácnym bambuckým maslom a vitamínami C a E, sa môžu pochváliť výnimočnou účinnosťou. 
O balzamoch na pery EOS sa písalo už v takmer všetkých prestížnych lifestylových a módnych magazínoch (People, Cosmopolitan, Maria Claire atď.). Viac menej pravidelne, ich používajú aj mnohé hollywoodske hviezdy - Jennifer Lopez si obľúbila príchuť kokosového mlieka, Demi Lovato preferuje letné ovocie a Hilary Duff prepadla kombinácii vanilky a mentolu. 
Kozmetika EOS obsahuje starostlivo vybrané prírodné ingrediencie a prechádza prísnym dermatologickým testovaním (nie však na zvieratách). Niektoré produkty sú označené ako hypoalergénne.




EOS balzám na pery Sweet Mint (169,- Kč)
Balzám s prirodzenými antioxidantami a s osviežujúcou chuťou sladkej mäty. EOS Sweet Mint je z 95 % organický a 100 % prírodný. Neobsahuje parabeny a vazelínu. Obsahuje antioxidanty, vitamín E, ukľudňujúce bambucké maslo a jojobový olej. 

Známy vajíčkový balzám, som mala už asi aj štvrté balenie a perfektne mi vyhovoval. Keď som narazila na balzám v tyčinkovej forme, hneď som ho musela mať. 
Obal tyčinky sa nesie v tyrkysovej farbe a je matný plastový. Na dotyk príjemný. Zo spodu na vás svieti názov značky a z vrchu tyčinky zaujímavý design. Tyčinka je hrubšia ako typické balzámy. Pripomína mi obal komunistického jeleního loja :) tak hrubá, ale zas nie je. 
Toto tyrkysové balenie sa pyšní mentolovou chuťou aj vôňou. Balzam na perách príjemne chladí, ideálne na leto. Čo sa týka hydratácie, balzám má odomňa pochvalu. Eos to proste vie a pokiaľ je vyrobený čisto na prírodnej bázy, o to lepšie. Predsa len, pre naše pery to najlepšie :).




EOS krém na ruky Cucumber (165,- Kč) 
Krém dodáva sametovú starostlivosť s príjemne ľahkou a osviežujúcou uhorkovou vôňou. Obsahuje bambucké maslo a aloe vera, ktoré dodávajú rukám hodvábnu jemnosť a vláčnosť. 

Krém je tekutejší, ako telové mlieko, tým pádom sa dobre rozotiera. Vôňa uhorky mi až vyráža dych, je nádherná osviežujúca. Hydratačné účinky má na jednotku s hviezdičkou. Zaradila by som ho do tej kvalitnejšej kategórie krémov na ruky. 




Obal má zelenkavý z tvrdšieho plastu. Znova chválim design krému, príde mi originálny. Kameň úrazu prichádza pri otváraní krému. Krém je malý a hodí sa do kabelky, to ale u mňa z praktického hľadiska, kvôli otváraniu, nie je možné. Musím dávať bacha, aby som si nezlomila nehet. Mám ho na nočnom stolíku a nechávam ho otvorený. Čo riskujem jeho znehodnotenie a vyschnutie, že jo?! 
Krém mám viac menej ešte plný, takže dávkovanie nie je problém. Bojím sa ale, keď bude krému málinko, ako ho budem z obalu vytláčať :S keďže sa jedná o tvrdší plast. 
Inak je krém perfekto, len to otváranie no.. Rada by som ho považovala za naj krém na ruky, bohužiaľ ale nemôžem. Zmeňte obal prosím! 

Značka eos mi ostáva stále sympatická. S balzámami na pery som neskončila, a verím v našu spoločnú budúcnosť. Ešte ako jedno mínus, by som videla cenu produktov, keby trocha klesla, nebolo by to na škodu :) . 


Hovorí sa, že niekto vajíčkové balzámy EOS miluje a niekto ich zase nemusí, ako ste na tom vy? Láka vás značka EOS?

Ďakujem za prečítanie a milé komentáre :)

Vaša Tili

12 komentářů:

  1. Já jsem si asi před rokem pořídila balzám s příchutí Pomergranate Raspberry, strašně jsem se na něj těšila, ale vždy se mi po něm osypaly rty :( Možná je to pouze tímto druhem, ale docela mě to odradilo od zkoušení dalších. Přeci jen nejsou nejlevnější, a aby mi ležel na stole, to je zbytečné :) Ale jinak jsem ráda, že ty jsi spokojená :) Článek je moc pěkný! :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem pekne :) to ma mrzi, ze ti nesadol, celkom ma to aj prekvapuje :S asi ti nejaka zlozka balzamu robi zle.. Stalo sa ti to este s nejakym produktom?

      Vymazat
  2. Krém na ruce mám ten růžový a krásně voní :) Balzámům jsem moc na chuť nepřišla.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. O tom eosu v tyčince se zrovna zmiňuju v novém článku! Zaujal mě a zajímalo mě, jestli ho už někdo zkoušel. Tvoje pozitivní recenze mě potěšila, asi si ho také koupím :) Na krása.cz je totiž ještě v akci za 99!

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rada som ta potesila :) a dakujem za info o zlave :)

      Vymazat
  4. Super článok :) Ja mám Eos-y moc rada, doma mám 4 vajíčka :D a nie a nie sa minúť :P hej, tá cena je trošku vyššia, ale stojí to za to :) krém som ešte neskúšala, zdá sa mi dosť malý za tú cenu, ale určite je tiež super, ale zatiaľ si vystačím aj s Nivea krémom :D :)
    Dávam odber na tvoj blog :) keby ťa zaujal aj náš blog, budem moc rada, keď nás budeš sledovať tiež :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem za pochvalu :) eos vajicka su nakazlive, je tazke sa od nich odnaucit :)

      Vymazat
  5. Mám od EOSu pouze dva balzámky známé jako "vajíčko" a s ním jsem spokojená. O krému na ruce jsem už přemýšlela, ale mám v plánu si ho pořídit až vypotřebují pár balení krému na ruce, které mám v zásobě. No a ten obal, to je to co se mi na tom krému líbí nejvíce. Takže nejsem pro, aby ho výrobce měnil :-D

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem za nazor :) obal je velmi pekny, o tom potom, len z praktickeho hladiska mi nevyhovuje :S

      Vymazat