neděle 17. července 2016

Clarins - Multi-Active jour + Multi-Active Nuit



Prajem vám krásnu nedeľu dámy. Na dnes som si pre vás pripravila recenziu na krémy od Clarins, denný a nočný krém. Dostali sa ku mne z druhej ruky, inak by som tak drahé produkty pravdepodobne nekúpila. 
Krémy už nejaký ten čas používam. Vykuklo na mňa dno kelímku, tak som zhodnotila, že ich čas na recenziu nadišiel :) . 




Clarins - Multi-Active Jour denný krém (1.599,- Kč)
Jedná sa o denný krém, vhodný pre všetky typy pleti. Pomáha redukovať prvé známky stárnutia pokožky. Prvé vrásky by po používaní mali byť menej viditeľné, pleť hebká, svieža a zjednotená. Obsahuje zložky, ktoré pôsobia proti voľným radikálom. 

Aktívne látky:
- výťažok z pichliača prináša regeneračné antioxidačné účinky
- výťažok z rastliny Myrothamnus viditeľne vyhladzuje vrásky
- výťažok z čiernej rasce pomáha spomaliť prejavy stárnutia
- komplex kyseliny hyaluronovej dodáva pleti nepretržitú hydratáciu
- exkluzívny Clarins Anti-Pollutions komplex, ktorý pomáha chrániť pleť pred škodlivými vplyvmi životného prostredia 





Krém má staroružovú farbu. Príjemne a nevtieravo vonia. Konzistenciu má trocha hutnejšiu a mastnejšiu. Príde mi tuhší, to mi ale neprekáža. Po nanesení ho na tvári dlhšie cítite, trocha mu trvá kým sa vsaje. Aj keď sa nedá povedať, že by sa úplne vsal do pleti. Tá dokonalá hydratácia tam je proste cítiť počas celého dňa. Čo ja považujem za úplný luxus. Nenájdem si na pleti žiadne suché miesta. Čo sa mi pri používaní krémov z drogérie stávalo neustále. Pocity suchej a napnutej pokožky sa vytratili.
Po nanesení sa trocha na tvári akoby lepím, ale po nejakej chvíľi, alebo po nanesení make-upu tento pocit zmyzne. 
Na leto by to ale asi chcelo niečo menej hydratačné. Pretože sa na slniečku veľmi pekne lesknem :) človek je náročný, že? :D
Každopádne krém hodnotím na 1*. Všetkým vám ho vrele odporúčam. 

Obal má matný, sklenený a ružový. Vrchnáčik je biely so zlatým. Páči sa mi, že pri zavretí vždy zapadne vrchnák rovnako :) som detailista, zabijete ma? :) 





Clarins - Multi-Active Nuit nočný krém (1.720,- Kč) 
Jedná sa o nočný krém, vhodný pre normálnu a zmiešanú pleť. Rovnako ako denný krém z rady Multi-Active je vhodný pre mladú pleť s prvými príznakmi stárnutia, teda s prvými vráskami. 
Menšie alebo hlboké vrásky by mali byť po používaní menej viditeľné, pleť hladká a hebká. 
Obsahuje rastlinné výťažky, vitamíny a antioxidanty. Jemne a príjemne vonia. 

Našla som na internete trocha nemilú recenziu na obal tohoto krému. Pretože pri prvom otvorení, sa ku krému dostane vzduch, ktorý pomaly ale určite uberá na intenzite všetkých prospešných zložiek v kréme. Preto by sa mal konkrétne tento krém spotrebovať do 6 mesiacov od prvého otvorenia. Pri dennom kréme Multi-Active Jour platí 9 mesiacov. 
Rovnako, že je nehygienické strkať do krému prsty a podobne. To je ale u podobných produktoch bežné. Vráťme sa k veci ...

Krém je vysoko hydratačný! Je krémovitý až mliečny, a pri dotyku s pokožkou sa akoby "rozleje" (nie doslova), a dobre sa tým pádom nanáša. 
Neviem ako vy, ale ja si nočný krém dávam večer, nie pred spaním. Takže s ním doma ešte chvíľu fungujem než idem do postele. Krém sa hneď nevsaje, aj po hodine ho na pleti stále vidíte a cítite. Človek sa tak pekne leskne :) . 





Do rána sa samozrejme už pekne vsaje. Ráno ho necítite a pleť máte krásne hydratovanú. Čo mi vyhovuje a myslím si, že by to tak malo byť, že by ste nočný krém na tvári ráno cítiť nemali. Pleť máte hebkú a jemnú ako detská prdelka :) . 
Farbu má mliečnu bielu a dobre sa nanáša. 
Obal má modrý, sklenený a matný. Vrchnáčik je čisto biely s modrým nápisom značky. Obaly oboch krémov sa mi veľmi páčia, sú jednoduché a pri tom luxusné! Samozrejme, vrchnáčik zapadne vždy na rovnaké miesto. 

Ako som písala, oba krémy sú vysoko hydratačné. Mne hydratácia nevadí, skôr vyhovuje, ale doporučovala by som krémy skôr na zimu ako na leto. 
Zaraďujem ich do naozaj kvalitných výrobkov. Neoznačila by som ich ako moje topky, a to hlavne kvôli cene. Keby neboli tak drahé, veľmi rada, by som si na ne zvykla :) . 


Krémy z rady Multi-Active sa predávajú pre rôzne typy pleti a vekové kategórie. Dokonca aj v gelovej konzistencií, máte na výber :) . Lenže je trocha tahšie na ne naraziť. Som rada, že som sa ku krémom dostala :) . 


Čo hovoríte na značku Clarins a ich drahé produkty? :D Máte obľúbený produkt od tejto značky?


Ďakujem za prečítanie a vaše komentáre :) 

Vaša Tili

4 komentáře:

  1. Ačkoliv je značka dražší, tak zase je kvalitní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Znacka mi je sympaticka. Paci sami, ze casto ponuka cestovne sady baleni a spotrebitel si tak moze najst to comu vyhovuje. Ja som si oblubila beauty flash balm a tiez ocny krem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beauty flash balm mi nic nehovori, musim to hned napravit :) chcela by som od Clarins este fixacny sprej na make-up, tak snad niekedy :) suhlasim, ze je naozaj fajn, ze si clovek moze produkty v mensom baleni vyskusat.

      Vymazat