neděle 26. června 2016

Nars - tvářenka Amour



Vybrala som sa do Sephory pre tvářenku od Nars. Už dlhšie ma lákal Orgasm, nutne som ho potrebovala, poznáte to :). Keďže mám ale v merku aj tvářenku od TheBalm - hot mama, ktorá je porovnateľná s Orgasm, vzala som si od Nars inú a to ikonickú Amour. 

NARS - Amour 4005 (990,- Kč)
Z ponúkaných 18 odtieňov, ma Amour najviac zaujala. Hneď na mňa v regále žmurkla a vyskúšať som ju jednoducho musela. 





Na swatchi je hodně výrazná. Nanášala som jej viac a prstom som na ruku tlačila.
Farba je rúžovo červená s kvapkou oranžovej, ale nezľaknite sa, ako Marfuška vyzerať nebudete. Pokiaľ to teda s tvářenkou nepreženiete, alebo to nebude zámer :). 
Tvářenky stačí málinko a vyčarí vám zdravšiu pleť. Som zvyknutá na hnedé odtiene tvářenky, preto to bola pre mňa aj výzva. Predsa len, je tá ružová farba na líčkach prirodzenejšia. 

Tvářenka je hodvábne matná, pudrová, trocha práši, ale je to v normále a akurát. Na jabĺčka sa nanáša skvelo, dobre sa rozotiera/blendí a má perfektnú výdrž až do večera. Co si budem povídat, z tvářenky som nadšená! Je naozaj krásna, doporučujem vyskúšať! Nie každému tvářenky od Nars vyhovujú, názory sa líšia, mne ale sadla, a určite k nej časom pribudne aj ďalšia :). 
Pravdu povediac, som žiadne recenzie konkrétne na Amour na internete nenašla, preto som sa aj rozhodla, že ju napíšem. Dufam, že vám recenzia pomôže v rozhodovaní. Nie je to lacná záležitosť, ale určite sa investícia vyplatí. 





Obal má gumovo čierny, ľahko ho upatláte - zašpniníte. Což ale ide krásne vyčistiť. Dobre sa otvára a pri zavretí zaklapne. Nemôže sa stať, že by sa vám samovoľne v kabelke otvorila. 
Obsahuje zrkadielko a tvářenka sa dá otvoriť až na doraz, takže je zrkadielko mega praktické.
Nemám rada, keď sa dá produkt so zrkadlom otvoriť len na 90 stupňov, príde mi to nepraktické. 

Každopádne je tvářenka kvalitná, dobre pigmentovaná s nádhernou farbou a perfektnou výdržou. Čo viac si môže žena priať :). 
Tvářenka na tvári, mi príde ako čerešnička na torte. Krásne ukončenie perfektnej vizáže a dokonalého make-upu. Pre mňa nepostradateľná vec :).


Čo hovoríte na značku Nars a aká je vaša najobľúbenejšia tvářenka?

Prajem krásny zvyšok víkendu a pohodový štart do nového týždňa - aké klišééé :D

Vaša Tili

2 komentáře:

  1. Jééj pekný článok. Od značky NARS nemám nič ale chcem si kúpiť podkladovú bnázu od tejto značky.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat