pátek 6. května 2016

Mixa - Body Balm Repairing Surgras


Chcela by som sa s Vami podeliť o skúsenosť s telovým mliekom, presne na suchú pokožku. Jedná sa o značku Mixa - regeneračné premasťujúce telové mlieko.

Mlieko obsahuje 10% koncentráciu glycerínu a ovseného mlieka. Má pomáhať pri suchej, popraskanej a svrbivej pokožke. Rovnako na obale píšu, že sa krém rýchlo vstrebáva a nemastí, no ale poďme si o ňom povedať viac...



Z mojej strany do posledného pumpnutia minutý. Keďže som mala "suché" obdobie, používala som ho každý deň. Po holení ma niekedy svrbí pokožka a robia sa mi suché miesta na tele. Preto bol pre mňa tento krém jasná voľba.
Mlieko je hutné a tak akurát mastné. Dobre sa rozotiera a celkom príjemne vonia. Trvá ale trocha dlhšie, kým sa vstrebe do pokožky. Myslím ale, že v porovnaní s mastnejšími krémami, na tom nie je až tak zle. Na tele mi to moc neprekážalo, ale po aplikácií som si musela vždy umyť ruky. Svoju úlohu, ale splnil perfektne. Pomohol, a teda stále by pomáhal, keby som ho neminula :)

Krém sa predáva vo veľkom balení - 400 ml, což ma trocha sklamalo, pretože som ho chcela mať doma v menšom balení, pre prípad núdze. 

Zloženie:


Mlieko je dostupné v drogérií, cena okolo 189,- českých korún. 

Pokiaľ máte suchú a popraskanú pokožku, krém doporučujem. To čo píše výrobca na zadnej strane, teda potvrdzujem :)

Ako náhradu zatiaľ vídím krém od Biodermy - atoderm intensive. Máte s týmito krémami skúsenosť?


Prajem Vám krásny a slnečný víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat