neděle 22. května 2016

EOS, Yves Rocher, Softlips a Crazy Rumors



Mám pre vás pripravené balzámky na pery.
EOS - fresh watermelon
Yves Rocher - vanille
Softlips - pomegranate blueberry
Crazy Rumors - Chocolate strawberry

Na balzámoch na pery som závislá. Vyskúšala som ich pomerne veľa. Nenašla som si ešte ale ten pravý orechový, ale dva balzámky sa už k dokonalosti približujú.



EOS - fresh watermelon (cca 140,- českých korún)
Jedná sa o limitku, kupovanú ešte s dvoma ďaľšími - vodný melón (EOS - Evolution of Smooth).
Veľký boom nastal na zemi, keď sa objavil tento vajíčkový balzám na pery :)
A ja chápem prečo. Krásne vonia, chutí a hydratuje. Má prírodné antioxidanty, vitamín E a osviežujúcu chuť.
Je z 95% organický a 100% prírodný. Neobsahuje parebeny.
Mala som ich už zopár a určite si ešte zadovážim! Balzám je na perách príemný, hydratuje a aj vydrží. Nemusela som sa mazať každú chvíľu. Doporučujem.




Yves Rocher - vanilka (49,- českých korún)
Pri regáliku som stála asi 5 minút a čuchala a čuchala, nakoniec vyhrala vanilka, pretože mi bola najpríjemnejšia. Čakala som od neho ale viac. Balzám hydratuje, ale má slabú výdrž. Vanilku už skoro necítim.




Softlips - pomegranate blueberry (169,- českých korún)
Hľadala som kvalitnejší balzám a narazila na celkom pozitívne hodnotenia tohto milého balzámku.
Sladko vonia aj chutí. Po nanesení ma vždy zo začiatku jemne pŕhlil, vrnel, také to mravenčení, ako slabulinká šumienka :) Vyzerá trocha ako kocka ľadu a na perách aj príjemne chladí.
Obal má číry a po čase sa mi poobíjal a už nepôsobí tak pekne.
Dobre hydratuje a má aj dobrú výdrž.
Hlavnou zložkou balzámu je bambucké maslo, ktoré zaisťuje perám dlhodobú hydratáciu a zjemnenie. Doplňuje ich dôležitými antioxidantami, vitamínmy A, C a E. Má ochranný faktor SPF 15.




Crazy Rumors - Chocolate Strawberry (109,- českých korún)
O balzáme som si prečitala v Elle a bola ruka v rukáve :)
Jedná sa o 100% prírodný a veganský balzám, plný prírodných ingrediencií, ktoré nie len vyživujú a liečia ako jojobový olej, ukľudňujú a hoja ako olivový olej, ale aj zabraňujú vysušeniu a popraskaniu pier ako kandelivový vosk. Môžete si vybrať z viac ako 50tich rôznych vôní a príchutí.
Tamtarará - ďalšia pecka na trhu. Písali, že brutálne vonia, že si ho človek bude chcieť zlízať a zjesť. To sa u mna ale nekonalo.
Balenie mi príde lacné. Keď mám nakrémované ruky, trocha zápasím s otvorením.
Svoju funkciu ale spĺňa dokonalo, takže mu tieto "nedokonalosti" odpúšťam a určite sa ešte znova stretneme.

Mám teraz v merku balzám od Rimmelu. Keď som si ho chcela nedávno kúpiť v DM, mali tri "nové", ktoré neboli nijak zapečatené. Dali sa v pohode otvoriť a všetky tri boli použité :S pod nimi samozrejme trčal v regále tester. Asi mi nie je súdený, tak dúfam nabudúce.
Ešte ma veľmi láka balzám, novinka od českej značky Onest - rose lip balm, ale cena ma už tak neláka.


Čo vy a balzámy ste na nich rovnako závislé? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat